In Calgary aangekomen

6 augustus 2017 - Calgary, Canada

Nou we zijn er, soepeltjes. Vanochtend waren de lieve Poelies in alle vroegte van de partij om Jack in de armen te sluiten, en togen wij met de taxi naar Schiphol, Yves gezellig mee die net met Breg uit Noorwegen terug was. Konden ze nog even afscheid nemen.

De verplichte kop koffie op Schiphol en in de dreamliner. Lekker hoor, ik ben de enige die 'gedreamt' heeft (en wat gesnurkt) en een kleine 9 uur later stonden we in Calgary. Beetje wolken, buitje maar lekker weer. Opgepikt door de shuttle van Canadream (Chauffeur Jan die uit Arnhem kwam en in April hiernaar toe geemigreerd) en vervolgens de camper opgepikt. Dat duurde even, er liepen zeker 8 mensen achter de balie druk met elkaar heen en weer en ondertussen werd er geen kip geholpen. Hilarisch als t niet knap irritant was.. Daarna ging t snel, vrij nieuwe camper, en 20 minuutjes naar hotel in Calgary. Daar zitten we nu, twee nachtjes, even acclimatiseren, supplies inslaan, en bij neef Mike en gezin langs morgen.

Gegeten bij 'Earl's' waar Aldo ook zo graag kwam : ..... 'Eaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrlllllll's'

Ondertussen half 5 NL tijd, ogen vallen dicht, we gaan slapen. Morgen beetje boodschappen en naar Mike & Siobhan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cocky Korpershoek:
    6 augustus 2017
    Gezellig hoor, je reisblog, lief dat je even belde, ik hab net even bezoek
    Fijne dag en alle liefs, ook bij Mike en Siobhan
  2. Jenneke:
    6 augustus 2017
    Heerlijk Gaan genieten van de rust en de natuur
  3. Marjan:
    6 augustus 2017
    Zalig jullie blog, we volgen jullie met veel plezier!
  4. Alex:
    7 augustus 2017