Zondag met Mike, Siobhan & de kids

7 augustus 2017 - Calgary, Canada

En we zijn vroeg wakker, very vroeg. Ef en Breg de gym in en met een lekker appeltje van de Johan Fruitschaal zoeken we een plaatsje in de zon, gezellig. Met een kopje koffie

Vanochtend een beetje shoppen, eerste inkopen doen en van Noord Calgary naar Zuid Calgary rijden waar Mike & Siobhan wonen. Da's zegmaar van Leiderdorp naar het prachtige Rotterdam...

Om 1 uur waren we daar en t was ontzettend leuke elkaar weer te zien. Voor de kinderen was het meer dan 10 (!) jaar geleden dat ze Caelen, Shae en Tristan gezien hadden, maar t is ontzettend leuk om te zien dat de aansluiting moeiteloos is. Capri was bij een vriendin in Montana dus die was er jammer genoeg niet. Lekker buiten wat bij gekletst, snackje en een stukje gewandeld richting the olympische ski jump. t werd wat meer dan n stukje,  ...  een straffe wandeling in de warme zon. Gelukkig troffen we een terrasje onderweg en maar daar dankbaar gebruik van.

Vervolgens de native barbeque kunsten van Mike en een heerlijke zalm en toebehoren voorgeschoteld.

IMG_0411

Met het zakken van de zon zakten ook de oogleden en togen we tegen 9 uur weer naar het hotel. Door het stadscentrum ditmaal, en om een uurtje of half 11 waren we weer onder zeil.

Nu weer vroeg op, koffie op bed, en strakjes op pad ! Eerst levensmiddelen en zo inslaan en dan onderweg naar Banff, paar uurtjes rijden en dan in bos en berg :-)

1. Cocky Korpershoek:
    7 augustus 2017
    Gezellig zo met elkaar hoor, wie zit er naast Bregje met die zonnebril?
    Fijne dag vandaag en tot later, dikke kus.
  2. Opa bo en oma lady:
    7 augustus 2017
    Hallo daar. Misschien gaat het nu wel goed. Ik heb toch echt op de eerste blog een reactie gestuurd. Nou ja, electronica. Daar hebben we vandaag genoeg van gezien. Hier is alles goed. Jackie eet goed en slaapt goed. Twee belangrijke zaken. Toch? Veel plezier in de camper, en wees voorzichtig.Dikke kus.
  3. Anja jansen:
    7 augustus 2017
    Ik heb ook de link doorgekregen om mee te kunnen reizen en dat doe ik graag.
    Leuke familie-ontmoeting en verder ook een goeie reis door de rockies
  4. Marina:
    7 augustus 2017
    wauw, super, ik ken Siobhan helemaal niet, jammer dat Dina er niet bij was !!!! leuk om jullie avonturen te kunnen lezen, veel leuke dagen voor jullie !!!
  5. Ewout:
    8 augustus 2017